من هستم
من....
منم بیمه ی معلمم.
آزمایش و سونو رو میتونی جاهایی بری که قرارداد دارن همونجا اولش کم میکنه برات خصو۱ا آزمایشها اکثرا هیچی با بیمه نباید پرداخت کنی.
سونوها هم بیشترش رو قبول میکنه یه چیزی ولی خودت باید بدی همش رو کامل نمیده و اینکه سزارین اختیاری رو فکر نکنم قبول کنن مگر با دکترت صحبت کنی دکترت دلیلی بیاره که بیمه قبول کنه
من هستم
من هستم ولی سوالایی که پرسیدی نمیدونم 😂
بی زحمت لایک کن جواب بقیه رو ببینم 🫣
بله عزیزم
نه من البرزم😂😂😂😂
من هستم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.