ببین فکرتو درگیر نکن وزن تو سونو هم احتمال اشتباه شدنش زیاده هنوزم وقت داری برای اینکه نینی وزن بگیره..تو تلاشت بکن بقیش با خدا..شاید این بچت ژن هایی بهش رسیده که ریزه میزه تر هستش جثه اش
برامن۳۶هفته۳روز ۳۳۰۰ گفتش تو اگ طبیعی باشی ۴کیلوم میرسه مامانم میگ خودتم وزنت بالا بود بدنیااومدی ب خورد خوراک اونقدرام مربوط نیست
بنظرم ژنیتیکم هست من خودم استخون بندیم درشت بوده بچمم اونجوریه وزنش خوبه اینایی ک تو میخوریو منم میخورم ولی بیشتر حس میکنم ب ژل بستگی داره
به ژنتیکم هست زیاد سخت نگیر
هروز بستنی بخور خیلی موثره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.