۵ پاسخ

اگر قند نداری بستنی هم بخور

عدسی بخور هر روز

به امید خدا پروتئین زیاد بخور
پزشکت کیه کدوم بیمارستان سزارین میشی؟

۲۹۰۰اینا میشه

منم ۳۸دقیق سزارین میشم

سوال های مرتبط