من که میکنم از اولشم میکردم
اگه استرسی نمیشی بشین
عزیزم معذرت میخوام حامله شدی فلج ک نشدی.
منم رانندگیمیکنم دست اندازارو آروم برونپر از روشون کلا مثل قبل شوماخر بازی در نمیارم🫠
منم رانندگی میکنم ولی بیشتر احتیاط کن اروم برو
من تا الان ک نشستم
گفتم ماه های اخر ک شکمم بزرگ شده دیگ نمیشینم
حتی ی ترمز کوچیک هم باعث میشه شکمم با فرمون له بشه😂ترجیحا برا اینک استرس نکشم اخراش نمیشینم
من تا روز آخر بارداریم رانندگی میکردم
من تا الان نشستم ولی در حد رفت و امد به اداره طولانی نمیشینم
منکه میشینم طولانی که نیست تو شهرم که خطرناک نیست...میرم خریدمو کارامو میکنم میام...
چرا نتونی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.