دوستان مچ پام یهو خیلی باد کرد تو هفته ی من عادیه؟

تصویر
۷ پاسخ

منم هستم

اره پاتو بده بالا خوب میشه
بعد آخرشب یه ربع پیاده روی آروم تو خونه انجام بده

واسه من یکی از پاهامم بود اتفاقا همبنجوری هیچی ام نشد الکب نگران نباش هیچی نیست اینجا جو میدن

اگه هر دوتا پات تقریبا اندازه هم ورم کرده اره عادیه. ولی اگه یکی از پاهات بیشتره برو دکتر چک کنن

بنظرم زودتر باید با دکترت مطرح کنی

آره منم همینجورم

منم اینجوریم انگار مال نمک زیاد خوردنه

سوال های مرتبط

مامان شاهان
🥹💙 مامان شاهان 🥹💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان آیکان و هاکان مامان آیکان و هاکان روزهای ابتدایی تولد