۳۷هفته و۳روزم زعفران بخورم🤣🤣

۱۰ پاسخ

میگن چیزای گرم نخوری بچه مدفوع میکنه من ماماهمراهم اصن اجازه نمیده

زعفران دهانه رحم رو باز میکنه من که زمان پریودی میخوردم خیلی دردام کمتر میشد

آره بخور اگه ماله زایمانه بیشتر میشه

اصلا نکن اینکارو
من خوردم بچم مدفوع کرد

ن نخور ریسک نکن با ورزش ۳روزه اوکی میشی انشالله

ورزش میکنم کلی هم پیاده روی

زعفران نخور تاثیر نداره ضربان قلب بچه هم بالا میبره.. ورزش کن فعالیت داشته باش

زعفران برا چی خوبه

خیلی خطرناکه😳 اصلا همچین کاری نکنید ممکنه دور از جون باعث خفگی جنین بشه

نه وایسا ۳۸بشی

سوال های مرتبط

مامان لنا وآرن مامان لنا وآرن هفته سی‌ونهم بارداری