هفته ای ۲۰۰ گرم اضافه کنه ۳۸ هفته تقریبا میشه ۲۸۰۰، ۴۰ هفته ۳۱۰۰ ۲۰۰
لیدی میل بخور روزی سه بار
امگا3هر روز بخور
ماست یونانی بخر عالیه
عزیزم وزن نرماله حتما نباید ۳ کیلو باشه
ولی اگر دیابت نداری بستنی حلیم بادوم
اینا وزن میارن
حداقل باید ۲۴۰۰ میشد
سیب زمینی بخور
لیدی میل
کره عسل صبحانه
شیر عسل
آبگوشت
نخود آب
دلستر
اول ک استرس نداشته باش اینهمه بچه ۲کیلویی دنیا اومدن و الان ماشالله سالمن و تپلی و مدرسه میرن
ولی سیب زمینی آبپز و تخم مرغ ماکارانی
نخودچی کشمش اینا چیزای قیمت پایین و وزن بده هستن
کباب و جوجه و فیله مرغ و آجیل هم چیزای گرون وزن دهی
ببین با کدوم شرایطت همخونی داره که میل کنی
وزنش کم نیست
وزن بچه منم همین قدره
دکتر گفت که نرماله
وزنش نرمال بود
صدک یعنی چی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.