اتفاقا کیلکا خیلی خوبه ماهی های ریز کمترین جیوه رو دارن،توکتاب مراقبت بارداریم کیلکا رو پیشنهاد داده چون معمولا بااستخون خورده میشه منبع کلسیم هم میشه، باخیال راحت بخور عزیزم
ماهی قزل از همون روز اول مجازی
عزیزم من سر بارداری دخترم ماهی آزاد و قزل الا میخوردم هر هفته از اول تا آخر بارداریم اصلا حواسم نبود و نمیدونستم که مضره الهی شکر طوری نشد دخملی بور سفید باهوش و خوشگل آوردم هیچ اثر منفی روش نداشت این سری ماهی خیلی کمتر خوردم تاحالا شاید سه بار .... چون رعایت میکردم ک آزاد نباشه انشاالله چیزی نمیشه....
فقط ماهی پرورشی میتونی باقیش جیوه داره وضرر
من که تا الان سه بار ماهی خوردم خدا خودش بهم رحم کنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.