۴ پاسخ

پسر من به موز حساسیت داره شدیدا و تا چندساعت بعد از خوردنش بالا میاره و بی حال میشه. تا ۸ ماهگی شیرخشک معمولی گاهی سوپرامیل و گاهی آپتامیل میخورد و شیر خودمم میخورد. الان دیگه فقط شیر خودمو میخوره

من پسرم به گوجه و موز و بادام حساسیت داره شیرم گیگوز میخوره و اوکیه

بله من پسرم به تخم مرغ و گوجه و هویج و ادویه حساسیت داره و همون شیر اپتامیل معمولی میدم

شیرفقط به گوجه حساسیت داشت.چون شیرخودمو میدادم یه مدت گوجه نخوردم الان خوب شده

سوال های مرتبط