پسر من به موز حساسیت داره شدیدا و تا چندساعت بعد از خوردنش بالا میاره و بی حال میشه. تا ۸ ماهگی شیرخشک معمولی گاهی سوپرامیل و گاهی آپتامیل میخورد و شیر خودمم میخورد. الان دیگه فقط شیر خودمو میخوره
من پسرم به گوجه و موز و بادام حساسیت داره شیرم گیگوز میخوره و اوکیه
بله من پسرم به تخم مرغ و گوجه و هویج و ادویه حساسیت داره و همون شیر اپتامیل معمولی میدم
شیرفقط به گوجه حساسیت داشت.چون شیرخودمو میدادم یه مدت گوجه نخوردم الان خوب شده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.