ببین اصلااااا این کارو نکن دکتر تو انتی به من گفت ۹۵ درصد دختره رفتم همه سیسمونیش رو گرفتم بعد ۳ هفته سونو تعیین جنسیت دادم و پسر شد
نه اعتماد نکن اصلا دل نبند تا آنومالی اون موقع جشن بگیر
زوده خیلی
نه اصلا این کارو نکن من پونزده هفته بهم گفتن پسر به همه هم گفتیم پسر انومالی رفتم گفت دختره
آزمایش سل فری ندادی اون دقیق میگه از ۱۰ هفته میتونی بدی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.