خانما آب دور جنین ۱۲کمه؟؟؟

۶ پاسخ

من ۱۰بودگفتن کمه یکم توهفته های بالاترکمترمیشه واسه همین گفت مایعات فراوان بخور که انقداب میخورم همش دستشویی ام،کاهو،خیار،گوجه،هندونه،ماست دوغ میخورم خداکنه خوب شه

ن برا منم ۱۲ گفتن کاملا
نرماله

من ۱۲ بود
گفتن بیشتر آب بخور

نرمالع

نه خیلی خوبه
وسطه تقریبا

نه کم نیست ۱۰ تا ۲۰ اوکیه

سوال های مرتبط

مامان 𝔞𝔟𝔱𝔦𝔫🩵🍊 مامان 𝔞𝔟𝔱𝔦𝔫🩵🍊 ۷ ماهگی
مامان فرهام ورها مامان فرهام ورها ۳ ماهگی
مامان محمد🩵 مامان محمد🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان لیام 🧸🩵 مامان لیام 🧸🩵 ۷ ماهگی
مامان مهرسام😍 مامان مهرسام😍 ۸ ماهگی