۱۷ پاسخ

من نمیخوام بزنم اصلا

دختر منم یه کم بهونه کسر شده اما صبح باهاش بازی کردم یه کم بدو بدو کرد خوابید بیدار که شد رفتم خونه مامانم اونجام کلی بازی مرد شب که خونه بودیم یه کم نق زد هر چی بیشتر باهاش بازی کنی ببریش بیرون خیلی حال بچه بهتر میشه از نظرم

خطر واکسن در کمین هست منم یکشنبه دیگه واکسن ۱۸ ماهگی داره پسرم
همجوری تق نقو بود تازه امروز یکم اروم شده
دیگه مغز و جسم و روان برام می مونه 🫩

وااای نگو دیشب با صبح بیداربودیم انقد تب
امروزم تا غروب تب داشت😥😥

دخترمنم امروز زد. پاش درد میکنه گریه نق

ما بعد از پنج روز از واکسن تازه اسهال شد دو هفته

مگه میتونه دسشویی بشینه

بابا یکی دوروزه در عوضش بدنش امنه تا پیری

عزیزم نگران نباش ی روزه سختیش تحمل کن از فردا بهتر میشه

فقط روز اول اینطوریه بعدش خوب میشه

ما ک پشیمونی با چشم دیدیم وقتی زدم واکسن

یک روزه تحمل کن خوب میشه

به نظرم درد واکسن با دندون قاطی شده تو هم بچرو عذاب میده. شما اروم باش اونم طفلی دست خودش نیست درد داره

واقعا واکسن بدی بود من دوهفته پیش زدم پسرم هنوز نق میزنه اذیت میکنه

منم انقدر میترسم. پسر من همینطوریش سر دندوناش اشکمو دراورده. واااای از واکسن

قرص استامنوفن اب کن غلیط باشه براش بزن
طفلی درد داره دستش خودش نیست

انشالله بتونه حداقل راحت بخوابه چون اینجور ک گفتی معلوم بدنش خیلی اذیت و بی قرار شده

سوال های مرتبط