۳ پاسخ

تا شش ماهگی باشگاه نری بهتر بعضی ها بدنشون خوش زخم نیست و خیلی طول میکشه تا کامل خوب بشن

ورزش باشگاه و باید از 6ماه بعد زایمان شروع کنی

شاید سنگین تمرین کردی . من استارت زدم دارم تمرین میکنم ولی سبک خیلی سبک تا ۶ ماهگی بهتره خیلی فشار نیاری

سوال های مرتبط

مامان بردیا و دالیا مامان بردیا و دالیا ۱۷ ماهگی