۷ پاسخ

سلام گلم با درد معدتون اون اوایل چیکار کردین🥲

دقیقا منم حس میکنم پای بچه زیر دنده هام گیر کرده
دراز میکشم خوب میشم

منم بچم سفالیک هس وقتی میشینم زیر سینم محکم میزنع

نگران نباش فکر نکنم نی نی اذیت شه، فقط بچه سفالیک باشه این احساس رو داری احتمالا

عزیزم همشهری هستیم😍
ببخشید میپرسم دکترتون کیه؟ سونو انومالی رو پیش کی رفتین؟
اخه توی گهواره زیاد ندیدم همشهری 😁🌺

😂😂😂😂شاید

شاید😂😁

سوال های مرتبط

مامان نویان جون♥️ مامان نویان جون♥️ هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان زینب بانو مامان زینب بانو هفته سی‌ونهم بارداری