۱۳ پاسخ

نوش جان

نوش جان عزیزم
به به مامان هنرمند 👌❤

کاسه هات نشکنن؟

داخلش گردو و کشمش هم میذاشتم

چقد اینو درست میکردم دلم خواست

یادش بخیر قبلنا درست میکردم

چجوری وقت میشه درست کنین افرین بچه من بزور میزاره برم ی لیوان اب بخورم انقد گریه میکنه

دستورشو بده
من تو ماهیتابه درست میکنم طعم کاکائویی عالی میشه ولی بقیه طعم ها خمیر میشه نمیدونم چ دلیلی داره

چه خوب پف کرده کیکای من اصن پف نمیکنن🥲
میشه دستورشو بدی؟

طرز تهیه شو میگی عزیزم خوشمزه به نظر میاد 😋

دستور😂اگه وقت کردم درست کنم

چه جالبه

عیجانم نوش جان

سوال های مرتبط

مامان 🧿❣️شروین❣️🧿 مامان 🧿❣️شروین❣️🧿 ۷ ماهگی
مامان 🧿❣️شروین❣️🧿 مامان 🧿❣️شروین❣️🧿 ۷ ماهگی