من از چندتا دکتر پرسیدم گفتن بخیه منم پسرم به همین روش ختنه کردم
عزیزم کدوم بیمارستان زایمان کردی و هزینش چقد شد؟!
حلقه ک میگن خیلی بهترع
حلقه بهتره من پسرم ختنه کردم 5روزه خوب شدالبته نبایدپوشک استفاده کنی تواین مدت ازکهنه بچه ودیربه دیرعوضش کن که باهمون ادارخودش زودخوب بشه
عزیزم سنتی میگن درد و گریش فقط چند ساعت اول هست بخیه بهتر حلقه تا بیافته جون به لب میکنه
پسرم روش حلقه بود خیلی خوب بود
بخیه سه روزه میفته بخیه هاش دردسر حلقه و بنشون تو اب ولرم این داستانام نداره
خود جراح ها نظرشون بخیه ای هست. حلقه ممکنه بعدا دچار یه سریع مشکلات بشن
من حلقه گذاشتم خیلی الت بچم بد شده میره داخل همش فکنم باز باید ببرم ختنه اش کنم الان ۶ سالشه
من با جراح مشورت کردم گفت سنتی یا همون بخیه
حلقه میگفت راحتتر هست ولی بعدش ممکنه دچار مشکل بشه
حلقه عزیزم و الان که تازه بدنیا اومده بهترین تایمه من ۴۰روزگی ختنه کردم ولی تجربه شد برای دومی همون روز اول تو بیمارستان ختنه کنم
حلقه بهتره
حلقه ولی بنظرتون الان یکم زود نیست
گناه داره یکم جون بگیره بعد ببرید
حلقه عزیزم
قطعا حلقه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.