۵ پاسخ

میوفته تو پریودی من 5سانت بود دفع شد

چیزای گرم بخور
زعفرون،خرما و سیاه دونه ، دارچین

مال من با اولین پریودی دفع شد البته من متوجه نشدم بعد ک سونو دادم اکی بود همه چی

وای منم ۲۶اسفند سقط کردم عصری رفته بودم سونو گفت ۲سانت بقایا داری پیش دوتا دکتر رفتم یکیش دارو با قرص ال دی داد یکیش گفت برو سونو رنگی بعدش اتاق عمل وهیستروسکوپی منم کلا ترسیدم نمیدونم چکار کنم منتظرم چهارشنبه برم پیش دکتر اصلی ببینم اون چی میگه
دکتر تو گفت که دفع میشه یانه

با پریودی بعد احتمالا دفع میشه

سوال های مرتبط

مامان آرسام مامان آرسام هفته سی‌ونهم بارداری