تا شش ماهگی که اب نخوره بهتره ولی تو مناطقی که اب و هوا گرم و خشکه مخصوصا تو فصلهای گرم، روزی یه قاشق چای خوری اب جوشیده خنک بخوره مشکلی پیش نمیاد و اتفاقا جلوی گرمازدگی رو هم میگیره
یکی از دوستام دکتر بهش گفته روزی یه قاشق غذاخوری میتونی اب جوشیده سرد شده بدی کمک میکنه به کم شدن دلدردش
نمیدونم دیگه میده یا نه
نه عزیز بچه تا6ماه نباید اب بدی بهش
مگه شیر خشک با اب درست نمیشه!؟ چ ایرادی داره بچه اب هم بخوره
۱۰دقیقه یه رب اولی که شیر میدی آبه
همون آب بدنش رو تامین میکنه
شیرم که تنها خوراکشه تا ۶ماهگی
تا شش ماهگی نباید ب نوزاد آب بدید .ولی مثلا چهار ماهه شد روزی یه قطره چکان میتونی بدی نه بیشتر من دلم میسوخت دلم طاقت نمیاورد یه قطره چکان آب خنک بهش میدادم
ن گلم
دکتر به دوستم گفت بخاطر زردی ۳۰سیسی اب بهش بده ولی من باسم همچین کاری نمیکنم
نه اصلا خوب نیست زیر شیش ماه اب بخوره خیلی خطرناکه
یه سریا میدن یه سریا نمیدن من سر دختر اول انقد ک دلدرد داشت بهش نبات داغ یا عرق نعنا میدادیم😜🙈🙈🙈
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.