۴ پاسخ

من از 4 روزگی دادم و 14روزگی دیگه نخورد

اگه بگیره خیلی کمکیه

آره گلم بده خیلی کمکته

نده فکش میاد جلو بد درمیاد دندوناش
ولی از یه طرف اگه رفلاکس شدید داشت بده که همش نخوای شیر بدی
من که به بچه هام ندادم واسه کنجکاوی هم دادم تف کردن بیرون نگرفتن

سوال های مرتبط

مامان فاطمه‌ریحانه مامان فاطمه‌ریحانه ۲ ماهگی