از هر وقت که بگیره اونقدر راحت میشه آدم
من سومین روز دادم
از اول بده ک پستونک بگیره
اگه ندی نمیگیره دیگه کلا
کلا قصد ندارم بدم ب بچه اولم هم ندادم
من بعد ٣ روز دادم
از بدو تولد دادم به زور هم گرفت
الانم ک با پستونک خوابش برد🤣🤦🏽♀️خسته بشه خودش میندازه
من تصمیم دارم کلا ندم
بدم میاد
از اول
از دوسه روز اول
از همون اول🤣🤦🏽♀️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.