۵ پاسخ

۱۰توی ۳۵ روزگی زیاد نبست خودش به مرور از بین میره
پسر من تا دوماهگی دلشت خودش خوب شد

نئو ناستر بده بهش

شیرخشت ترنجبین بدید بهش

شیرخشک بدین تندتند
واینکه دکتر به ما یه قرص داد یک چهارم حل میکردم تو شیر بهش میدادم سریع رفت وگرنه باید بستری میشد

شیرخشک بده بهش بخوره ، تند تند دفع کنه از بدنش خارج بشه

سوال های مرتبط