۴ پاسخ

من زیربغلش میذارم، تب دخترم ۳۷.۸ بود
بردمش دکتر با تبسنج تفنگیها گرفت ۳۶ بود
بهش گفتم تو خونه بالاتر بود گفت از کجا گرفتی؟ گفتم زیربغل
گفت اون پس دقیقتره ...

زیربغل بزاری نیم درجه

نیم زیر بغل

باید نیم بهش اضافه کنی.
مثلا ۳۷نشون بده میشه ۳۷.۵

سوال های مرتبط

مامان سه فرشته 🩷🩷🩵 مامان سه فرشته 🩷🩷🩵 ۵ سالگی
مامان محمد یاسین مامان محمد یاسین هفته هفتم بارداری