هنوزم نمی‌دونم سزارین کنم یا طبیعی؟

۸ پاسخ

به نظرم بشین یه بار دقیق هردوشو تصور کن از لحظه ای که میری برا زایمان و...ببین کدومش برات قابل هضم تره. من شخصا به اینکه بعد کدوم دردم کمتره میتونم راه برم کارا بچمو کنم و این حرفا که درمورد طبیعی میزنن فکر نمیکنم من به درد اون لحظه و عوارضش فکر میکنم خیلی طبیعیا بودن که به خاطر بخیه هاشون مدت ها دستشویی به زور میرفتن و عفونت و... بشین خوب فکر کن

خواهر تخم بیار😂😂
ولی خداییش دوتاشون خوب نیستن

من از همون اولی که باردار شدم گفتم سزارین حتی پول سزارین نداشتم طلا فروختم ولی بازم برگردم بازم انتخابم سزارینه واسه این دومین زیر میزی میخواد دکتر ولی باز میگم اشکال نداره خودم خیلی راحت بودم بچمم سالم بدنیا اومد طبیعی خیلی ریسک داره افت ضربان قلب نکنه چون داداشم موقع زایمان اینجوری شد

والا وقتی قراره بخیه بخوریم تو هر دو مدل همون بهتر سزارین بشیم ک زجر کش نشیم

هر کدوم زحمت خودش و سختیش داره نمیشه گفت کدوم راحتر و کدوم سختره،خودم سزارین کردم دوتا بچهام اسون نبود سختم نبود بستگی به بدنت داره و دکنر انتخابیت،تو سزارین اول بعضی چیزا بهتز از سزارین دوم بود و برعکس

ایران طبیعی یه ریسک هست وقتی رفتی خارج طبیعی بیار

من طبیعی دوست دارم ولی از دردش میترسم😂🤦

دقیقا منم اینجوریم کلا گیج شدم

سوال های مرتبط