۱ پاسخ

پسرت واجب تره. تا ظهر اگرحالش اوکی شد که خداروشکر ولی تبش پایین نیومد ببرش دکتر و تماس بگیر با مهمانت و عذرخواهی کن. بگو شرایط اینطوری شد. خودم مجدد تماس میگیرم دعوتتون میکنم.

سوال های مرتبط

مامان مهراد مامان مهراد ۳ سالگی