۷ پاسخ

مگه نمیگی دخترت بعد از یک‌سالگی وقتی غذا خور شده.وزنش خوب شده
انشالله پسرت هم همینجوری میشه
غصه نخور

حتما کمکی شیر خشک بده

شیر خشک بره ضعیف نشه پسرم هس تو آینده براش مشکل میشه

بنظر من شیر خشک بده
چون خاله من بچشو یک سالگی می‌بره دکتر دکتر میگه این انگار بهش فقط آب خالی خورده ینی شیرت خیلی ضعیف بوده الآنم دخترش که بزرگ شده یکم لاغره

دختر من تولد ۳۴۵۰ بود ۴ ماهگی ۷۷۰۰ بود شیرم فوق العاده قوی و چرب بود تا ۴ ماهگی فوق العاده خوب وزن گرفت هرکی میدید میگفت شیز خشک میخوره بردمش ۴ ماهگی بهداشت گفت زیاد شیرش نده داره به سمت اضافه وزن میره اگه همینجور وزن اضافه کنه چشمش شور بود بچم دیگه وزن گیریش خیلی کم شد یک سالگی ۹۷۰۰ بود دو سالگی ۱۱۲۰۰ سه سالگی تازه رسید ۱۴ قدبلند و لاغره

پسر من دنیا اومد ۲۸۰۰ بود بعد چند روز شد۲۵۰۰ تو یک ماهگی باز شد ۲۸۰۰ 🤣🤣۴ ماهگی ۴کیلو بود پسرت یک کیلو ک بیشتره غصه نخور بزرگ میشن خوب میشن همین ک سالمن خوبه
بچت غذا خور بشه خوب میشه

منم شیرم کمه یعنی بهتره بگم نیست چوت بچه سیر نمیشه شیرخشک میدم شیرمم میدم ولی بچه های من درشت بدنیا میان چون شیر ندارم وزن میاد پایین

سوال های مرتبط