اگر از لحاظ اقتصادی اوکی هستی شیرمایع اینفترینی اورجینال بگیر از پوشک فروشی ها،از داروخانه نه ها،ببین چطور رشد میکنه،من به دخترم دادم
الان چند کیلوئه؟ ..دختر من وزنش کم بود 4ماهگی 6کیلو برای کمکی شروع کرد
من همیشه طبق جدول روی قوطی شیر بهش میدادم هر سه ساعت وزن گیریش خیلی خوب بود شما هم همین کار رو بکن چون اون جدول یه چیز استاندارده
الان چندماهه هست و هرچند ساعت چند سی سی شیرخشک میخوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.