۴ پاسخ

اگر از لحاظ اقتصادی اوکی هستی شیرمایع اینفترینی اورجینال بگیر از پوشک فروشی ها،از داروخانه نه ها،ببین چطور رشد میکنه،من به دخترم دادم

الان چند کیلوئه؟ ..دختر من وزنش کم بود 4ماهگی 6کیلو برای کمکی شروع کرد

من همیشه طبق جدول روی قوطی شیر بهش میدادم هر سه ساعت وزن گیریش خیلی خوب بود شما هم همین کار رو بکن چون اون جدول یه چیز استاندارده

الان چندماهه هست و هرچند ساعت چند سی سی شیرخشک میخوره

سوال های مرتبط