سوال های مرتبط

مامان گندمک مامان گندمک ۳ سالگی
خانما منو گندم رفتیم نون بخریم یکم وسیله لازم داشتم رفتم فروشگاه گریه ک من بستنی میخوام آنروز سرما خورده علائم داره من گفتم برات خوب نیست نخر گفت میخوام منم خریدم خیلی گریه کرد مجبوری خریدم اومدم بیرون براش باز کردم بخوره بستنی نصف شد از وسط گفت من سالم میخوام یهو شروع کرد گریه‌گریههه بستنی زد به موهاش خیلی گریه کرد چند دیقه موندم آروم بشه نشد دستشو کشیدم تا برسیم خونه فقط گریه جیغ به من دست نزن همه جاشو چنگ گرقته من نفهمیدم بااین پا چ جوری اینو آوردم کشون کشون چقد خونه گریه کرده خیلیی زیاد آب دادم گریه کرد لبش خشک بود پاره شد همه مردم نکاه میکردن جایی نبودم بتونم اسنپ بزنم یه طرفه بود اونجا بستنی رو ک پرت کرد بعد نمیدونم چرا یه‌ک اینطوری کرد انقد ناراحتم منم زدمش خیلی صداش،زیاد بود ما آسانسور نداریم تا طبقه سوم گریه جیغ خودشو میزد بچهای شما اینطوری میکنن تاحالا اینطوری نکرده تنبیه کردم گفتم از این به بعد حق نداری بامن بیای بیرون من هلاک شدم تا خونه کاش، نمیرفتم خودم از ساعت ۱۲ سرپا بودم کلی کار دارم هنوز این پیرمو درآورد
شیر خشک شیرخشک شیرخشک شیرخشک شیرخشک شیرخشک شیرخشک شیرخشک شیرخشک شیرخشک شیرخشک شیرخشک
مامان رایانی🥹😍 مامان رایانی🥹😍 ۳ سالگی
بنظرتون ی روزی مردم کشورمون ارامش و شادی و تجربه میکنن😓💔
هم تو این برنامه همه اطرافیانم دارم میبینم هیچکی حالش خوب نیست همه تو فشارن 😔😭
من خیلی وقته ک فکرم درگیره به نداشتن ماشین خونه اجاره خونه آینده آینده آینده پسرم.....💔

امیدوارم ی روزی شادی نصیب هممون بشه ک ما هیچوقت لایق همچین روزای سخت نبودیم....😔


به امید روزای قشنگ هم برای مردم کشورم همه ایران خانوم💚🤍❤️
شیرخشک شیرخشک شیرخشک
شیرخشک شیرخشک شیرخشک شیرخشک
شیرخشک شیرخشک شیرخشک شیرخشک
شیرخشک شیرخشک شیرخشک شیرخشک
شیرخشک شیرخشک شیرخشک شیرخشک
شیرخشک شیرخشک شیرخشک شیرخشک
شیرخشک شیرخشک شیرخشک شیرخشک
شیرخشک شیرخشک شیرخشک شیرخشک
شیرخشک شیرخشک شیرخشک شیرخشک
شیرخشک شیرخشک شیرخشک شیرخشک
شیرخشک شیرخشک شیرخشک شیرخشک
شیرخشک شیرخشک شیرخشک شیرخشک
شیرخشک شیرخشک شیرخشک شیرخشک
شیرخشک شیرخشک شیرخشک شیرخشک
شیرخشک شیرخشک شیرخشک شیرخشک
شیرخشک شیرخشک شیرخشک شیرخشک
شیرخشک شیرخشک شیرخشک شیرخشک
شیرخشک شیرخشک شیرخشک شیرخشک
شیرخشک شیرخشک شیرخشک شیرخشک
شیرخشک شیرخشک شیرخشک شیرخشک