۶ پاسخ

رفلاکس و نفخ زیاد

کولیک و نفخ باعث‌میشه گریه کنن نافشون میاد بالا
دکتر گفت تا دوسالگی طبیعیه نفخش خوب بشه نافشم میره داخل

نباید بزاری بچت زیاد گریه کنه من تاگریه میکنه سعی میکنم ارومش کنم

زور زیاد گریه زیاد
مال پسرمم ایطو بود
بردمش سونو گف فتق داره تا 5 سالگی کاریش نکن
گف یکاری کن زیاد گریه های شدید نکنه
درس شد دیگ
ناف بند نبندی

اگه کولیک داره و زور میزنه یا زیاد و با شدت گریه میکنه ناف یکم بیرون میاد اما اگه خیلی بیرون زده به دکتر نشون بده

برا بچم همینطوره
احتمالا زور زیاد

سوال های مرتبط

مامان ارنیک یه ورجک مامان ارنیک یه ورجک هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان سارا جون مامان سارا جون ۵ ماهگی
مامان نازنین زهرا مامان نازنین زهرا ۴ ماهگی