۳ پاسخ

هسته میوه بِه عااالیه اول پودرش کن بعد دمنوشش کن بده بخوره حالت ژله ای میگیره
بعد ک هر دفعه سرفه کرد خلطش رو بریزه اصلا یکی دو روزه جمعش میکنه عالیه

بروعطاری بابونه بخرهرشب بده بخوره تعثییرداره زیادخودمم توبارداری ابنحورشدم

بخور سرد روشن کن
قاشق بزار روی گاز داغ داغ کن بزار تو شیری که میخوره بدک از دماافتاد بده بخوره

سوال های مرتبط