۴ پاسخ

پسر من فقط مامان و بابا😅طبیعیه

کم کم بهتر میشه. دخترمنم اینجوری بود. این دوماهه کلا ترکوند. الان دیگه کلمه همه چی میگه و داره دوکلمه و گاهی سه کلمه ای میگه

پسر منم کلمه میگه ولی زیاد چند تایی هم دو کلمه ای میگه

آره دخترمنم همینطوریه اصن جمله نمیگه

سوال های مرتبط