من دیروز خوردم خیلی خوشمزه بود نه حالم بد شد نه حال تهوع هیچکدوم نداشتم
منم دیروز دادم
خیلی خوشمزه بود ک خیلی حال داد 🤣
وایهومنکه دکترم تحمل گلوکز نداد بعد دوساعت صبحانه رفتم تست دادم
من این پودر قند بود یبارم بیشتر نخوردم
تازه گفتن اول صبحونه بخور بعد اینو و بیا
منم دوس داشتم شربت رو چون الان ویارم بیشتر شیرینی هس زیاد اذیت نشدم
اخه چرا تو ۳۰ هفته گلوکز رو میدی؟
وای خیلی بد بود من نزدیک بود بیهوش بشم فشارم افتاده بود پایین
اره واقعا برای منم غیر قابل تحمل بود
سخت نیست فقط بعدش یکم سر گیجه میاره که نباید تکون بخوری 🫠
اینکه ۴ بار خون میکشن سخته مگر ن خوردن این خیلی راحته اتفاقا منم الان دارم میدم منتظرم ی ساعت بشه برم خون بدم برا بار دوم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.