ان شااله بری خونه خودت
منم قرار دادم ۳۰خرداده استرس دارم میخاد چی بشه پولم ندارم دوسم ندارم این خونم بشینم اینقد کهنس همجاش خرابه خجالت میکشم یکی میاد خونم شوهرم قول داد امسال میریم ولی پول نداریم هرچی داشتیم دادیم واسه خونه سازیمون دربه در دنبال وامم
ما هم 20 اردیبهشت سر سال خونمون و هنو صاحبخونه هیچی نگفته و قراره خبر بده و استرس دارم با این قیمت ها ی نجومی
ایشاا… بهتر از اون خونه رو پیدا میکنی
ای بابا
ایشالله پیدا میکنی گلم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.