منم تا ۱۳ هفته نداشتم الان ی ده روزی هست ک شروع شده خیلی دارم اذیت میشم واقعا میل ب هیچ غذایی ندارم
منم ۷ هفته و یه روزم
هنوز هیچ علائمی ندارم
من ۹ هفته شروع شد و هنوزم هست
ممکنه نداشته باشی اصلا
من از ۵ هفته🥲
فرق میکنه شاید اصلا تهوع نداشته باشی شاید هم بعدا داشته باشی کلا هر بچه هر بارداری باهم متفاوت هستن
شما چه علائمی داری ب جز اینکه تهوع نداری؟؟؟
بدن با بدن فرق داره
فک کنم نداری چون من۷هفته شرو شد
من از ۱۵ شروع شده
شاید اصلا تهوع نداشته باشی
من از ۵ هفته شروع شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.