خانوم خوشگلا یسوال از کی حالت تهوعم شروع میشه؟؟؟

۱۱ پاسخ

منم تا ۱۳ هفته نداشتم الان ی ده روزی هست ک شروع شده خیلی دارم اذیت میشم واقعا میل ب هیچ غذایی ندارم

منم ۷ هفته و یه روزم
هنوز هیچ علائمی ندارم

من ۹ هفته شروع شد و هنوزم هست

ممکنه نداشته باشی اصلا

من از ۵ هفته🥲

فرق میکنه شاید اصلا تهوع نداشته باشی شاید هم بعدا داشته باشی کلا هر بچه هر بارداری باهم متفاوت هستن

شما چه علائمی داری ب جز اینکه تهوع نداری؟؟؟

بدن با بدن فرق داره

فک کنم نداری چون من۷هفته شرو شد

من از ۱۵ شروع شده

شاید اصلا تهوع نداشته باشی
من از ۵ هفته شروع شد

سوال های مرتبط

مامان نورم😍 مامان نورم😍 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته دهم بارداری
مامان علی مامان علی هفته هفتم بارداری
مامان فاطمه زهرا مامان فاطمه زهرا هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان معجزه حسین مامان معجزه حسین ۲ ماهگی