شیر افزای قوی چی بخورم

۵ پاسخ

من تا ۴ ماهگی قرصشو میخوردم چون فقط شیر میخورد دوس داشتم همش شیرم زیاد باشه

گالاکتومید بخور با قرص لاکتاول

قرص لاکتاول

من شیرم نمیومد وقتیم راه افتاد کم بود الحمدلله با مایعات خوب شد
چایی و شیر زیاد میخورم

من پودر گالتومید خوردم جالب نبود قطره شیرافزا بهتره

سوال های مرتبط

مامان مهسا مامان مهسا ۱۴ ماهگی
مامان نــفسـم🤍💞 مامان نــفسـم🤍💞 ۷ ماهگی
مامان طاها کوچولو مامان طاها کوچولو ۸ ماهگی