۱۸ پاسخ

عروعسکه این دختر؟؟🫠🫠🩷

جونم عروسک❤️❤️❤️

اخ موهاشووؤ🥰😍😍

قربونت برم عزیزم میتونید خصوصی بهم پیام بدین

تب نداره؟

دلم رفت براش هزارماشالا اره خوبه شیرگرم عزیزم ولی فک کنم بببری دارو داره متخصص الرژی پیدا کن ببر

فداش بشم🥰درخواست بده گلم

شربت فکسوفنادین عالیه

من یک سال سر این موضوع اسیر بود بچه هی بردم دکتر هی گفت الرژیه دیگه گفتیم شاید لوزه باشه هی دکترش گفت نه الان لوزش بقدری بزرگ شده به گوشش هم زده باید عمل بشه😭😭پس واس همین میگم اگه دیدی ادامه دار شد و خوب نشد حتما یک حلق و بینی ببر برای اطمینان

وای خدااا موهاش مثل عروسک خدا حفظش کنه

وای موهاشو 😍

موهاش😍

قربون اون موهات قشنگم

سلام عزیزم دخترت رو از پوشک گرفتی

درخواست دادم پیشه قبول کنی

بنظر ویروس گرفته خر خر دیگه الرژی نیس..عطسه خالی الرژیه فک کنم

الی جان چجوری موهای این عروسکو شونه میکنی؟
دختره منم موهاش فره ولی نه به این شدت
ی روز که اینجوری باز باشه و باهاش بخوابه فردا همش میشه گره و میره توهم اصلا نمیشه شونه کرد

میتونی بخور تو خونه روشن کنی

سوال های مرتبط