۱۴ پاسخ

نه دیگه..‌ منم دوتا دارم. داد بیداد میکنم زیاد ولی زدن دیگه طبیعی نیست

منم دقیقا مثه شما هسم میخام دخترمو نزنم خدمو میزنم صدامو میبرم اعصابم خیلی ضعیف شده دیروز شوهرم میگه چرا اقد بی اعصابی گفتم تو ی روز بشین تو خونه بچه رو نگه ذار ی وعده غذا بهش بده من سر غذا خردن خیلییییی داغونم میکنه

اگه دوتا داری اره طبیعیه😁اوناکه میگن نیس یکی دارن

دقیقا منم اینجوریم

خب چرا بعضیا میگن طبیعی نیس. زدنت طبیعی نیس ولی سرشون داد بزنی طبیعی هست

منم همینم

طبیعی نیس...افسردگی داری..هممون برای خود قبلیمون دلمون تنگه...ولی سعی کن تو این شرایطی ام که هستی خوب باشی...مشاور برو

نه طبیعی نیس ولی خیلی ها رو دیدم اینکار میکنن
من اصلا نمیتونم خودمو بزن

اره کاملا طلبعبه

نه واقعا

نه باید بری دکتر و دارو بخوری

منم والا هستم نمیدونم طبیعی یا نه

من داشتن بچه هیچی غیر طبیعی نیس🫠

نه عزیزم طبیعی نیس

سوال های مرتبط