من از وقتی سپهر میشینه خیلی راحت شدم میذارمش تو تشت برای خودش بازی میکنه و بعد میشونمش رو پام میشورمش
از ۱۰روزگی تنها بردم خودم شستم تا الان 🥲من بچه دست کسی نمیدم خیالم اینجور راحت تره
یه وان حموم بگیر بزارش تو اون بشینه یه دوتا دونه توپم بنداز روی اون در همون حین بشورش بعدشم برای اب کشی بغلت بگیر
تو وان میشینه آب بازی میکنه و منم میشورمش بعد بزور میارمش بیرون 😂😍
من تو روروئک میزارمش میشورمش
خیلی راحت تو وان مینشونمش قشنگ میشورمش جوجه اردکاشو جلوش میریزم تو آب باهاش بازی میکنه
الان ک دیگه بچت بزرگ شده عزیزم کاری نداره.....من از بدو تولد خودم بردم تنها الان یا میشینه تو وان بازی میکنه میشورمش یا میشینه بغلم
منم با باباش می برم نمی تونم تنهایی
شلوار میپوشم بعد میشینم رو چهارپایه و میشورمش..خیلی راحت
ولی خب شبا میشورم ک وقتی حموم کرد شوهرم بگیرتش
منم همش با همسرم میبرمش یه بار خودم تنها بردمش خیلی سخت بود 🤦🏼♀️🫣
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.