پرگمام هفته ای دوبار
پرگمام
پرگناکر
من پرگمام میخورم روزی دوتا اوایل اشتهام خیلی بود ولی الان دیگ معمولی شده همون وعده های عادی روزانمو میخورم
من میخورم تغییری نکرده اشتهام
بایدشب ها موقع خواب بخوری که تو خواب گرسنگی رو نفهمی.همه ی مولتی ویتامین ها اشتها رو باز می کنن.هفته ی 3 بار بخور ولی شب بخور
رومن جواب نداد هیچی متاسفانه
من پروگمام ميخورم والا تاثيري رو اشتهام نداشته
اگر میخوای اشتها زیاد نشه در هفته ۲یا ۳بار بخور به دکترت بگی بهت میگه.بعد هفته های آهر باید هر روز بخوری.ولی بهتره برای رشد جنین هرروز بخوری
من پرگمام میخورم دکتر من گفت هفته ای دوبار بخور چون اشتهام زیاد شده بود
من اکتی ناتال میخورم خوب بوده
البته هفته ای دوبار فقط ۳شنبه و جمعه بعد از ناهار با یه امگاسه
من اشتهام همینجوری زیاد هست مولتی دیگ نخوردم 😐
اگ میخای زیاد نشه ،، کلا نخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.