۲۵ پاسخ

من فقط به حرف دلم گوش می‌کنم هیچوقت اشتباه نگفته

استخاره رو معمولا همین مواقع میگیرن که همه جوانبو سنجیدی ولی هنوز مرددی
من خیلی استخاره میگیرم😂😅

استخاره ای که زنگ‌بزنی به آدم معتمد برات بگیره
اگ خیلی دودلی اینکارو بکن، منتهی من معمولا یه ورم همیشه میچربه به همون سمت میرم

من بهترین مشاورتوزندگیم همسرمه وهروقتم مشورت کردم ضررنکردم قطعا شماهم باهمسری مشورت کنین

نمیدونم بستگی داره چی باشه آخه🩷

دعا میکنم هر کدوم رو انتخاب کردی پشیمون نشی و خیر باشه برات✨️

ان شالله که خیره✨

خودم قشنگ فکر میکنم و بعد با همسر و خانوادم مشورت میکنم اگه بشه با دوست مورد اعتمادم

عزیزم میشه درخواست دوستیم رو قبول کنی

من که اول خوب فکر میکنم با شوهرم حرف میزنم....
بعد اگر به نتیجه نرسیدم و دو دل بودم یک حاج آقا هست کارش درسته زنگ میزنم استخاره میگیرم از قرآن

همیشه استخاره میکنم و دقیق برام دراومده🥹🩷

راستش من کلا از استخاره میترسم 😅🙊
کلا دو سه بار در زندگیم سمتش رفتم

ولی همسرم راضی بشه یه تصمیم مشترک میگیریم

اینجور مواقع بهتره مشورت کنی .البته نه با هر کسی اگه کاریه باکسی مشورت کن که توی اون کار موفق هست نه باکسی که توی اون کار شکست خورده یا اصلا ارتباطی با اون کار نداره...ممکنه مثلا باباتو خیلی قبول داری ولی اگه توی اون کار سررشته نداره مناسب نیست برای مشورت

تاپیک شمارو دیدم رفتم استخاره آنلاین اولین بار بود. شنیدم ...😐😐😐🫢🫢🫢 نمی‌دونم چجوریه و چطوره راجب چیه ولی تو دلم گفتم تا آخر با همسرم ب خوبی زندگی میکنم یا نه
ااااااین چیییییه اخخخخخه😐😐😐😐😂😂😂استرس گرفتم
نتیجه رو ببین😭😭😭

تصویر

اگه خیلی مهم نباشه قرآن باز میکنم
اگه مهم باشه استخاره (ازینا ک زنگ میزنی ی جایی استخاره میگیری، اونی که واست استخاره میگیره مهمه)
استخاره همیشه واسه من جواب داده

مشورت میکنم با همسرم

من با مامانم و همسرم مشورت میکنم

من انكار يجورايى از استخاره ميترسم، چون هرچى بياد محاله بتونم جور ديگه اى عمل كنم

ولى به شددت وابسته ى حافظ ام

خیلی مهم باشه استخاره قرآنی آره،والا با مامان و بابام و همسرم مشورت میکنم و جوانب مثبت و منفی رو می‌نویسم رو کاغذ بعد تصمیم میگیرم

اکثرا اینطور مواقع میسنجم ببینم چند درصد برام مفیده بعد از اونم ب استخاره شهید آوینی خیلی اعتقاد دااره اگ خوب بیاد میزنم میرم تو دلش برام مهم نیس ک ممکنه جواب نده یا نصفه ولش کنم مهم اینه ک تلاش کردم برای انجامش بعدها نمیگم اگ میکردمش خوب میشد میگم کردمو نشد

استخاره،خیلی کمکم کرده

ببین قلبت چی میگه

من که همیشه با مامانم مشورت میکنم حتی اگه هیچی هم ندونه در مورد اون موضوع همینکه باهاش حرف میزنم گره های ذهنم باز میشه 🥹

من مشورت میکنم با همسرام. استخاره به نظرام اعتقاد قلبی میخواد چون ندارم استخاره نمیکنم... ولی توکل میکنم میسپارم به خدا

به حس قلبم گوش میدم .
اگه واقعا بخوامش به فکرشم مثل شما ( دوست داری حتما انجام بدی ولی تردید نمیزاره ولی بدون دوست داری چون داری فکر. می‌کنی بازم با اینکه راهتو ول کردی ولی میگی ادامه بدم ؟ ندم؟
من صدرد عقلم اوکی باشه ولی دو دل باشم ب صدای قلبم گوش میدم

من همیشه استخاره میگیرم اینجور وقتایی ک دو دلم

سوال های مرتبط