۴ پاسخ

کم کم خوابش درست میشه
دختر منم همینجوری بود.تا ۸ صبح بیدار بود ک بعدش خودم از بیخوابی بیهوش میشدم که وقتی بیدار میشدم اصلا یادم نمیومد کی و چ جوری خوابم برد.

حتما جاییش درد می‌کنه پسر منم همش گریه می‌کنه شبو روز
هم کولیک داره هم رفلاکس

نگران نباش درست میشه من بعد دو ماه فهمیدم علت گریه هاش رفلاکس بود نه کولیک پیدا کن علتشو البته کلا بعضی بچه ها نق نقو دارن در کل ولی علتشو پیدا کنی کمتر میشه

اره تا دوماهگی این بود. ۸ صبح خواب عمیق میرفت.... من دیگه دیوونه شده بودم هی غرغر میکردم. نمیفهمیدم شب و روزم چطور میگذره. بعد دوماه خوب شد. هنوزم گاهی خوابش قاطی میشه اما نه مثل قبل

سوال های مرتبط