قشنگا طبق پریود یا سونو قلب گهواره رو تنظیم کنم؟؟

۶ پاسخ

من طبق سونو

دوست عزیز طبق دوره ات چون سونو یک هفته جلوتر دکترت طبق اخرین روز دوره ات هفته هاتو حساب می کنه

طبق سنو قلب

سونو قلب

طبق سونو قلب

طبق پریود😐.

سوال های مرتبط

مامان تمشک کوچولو🍇 مامان تمشک کوچولو🍇 هفته هفدهم بارداری
مامان یه نینی وتودلی مامان یه نینی وتودلی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان فاطمه‌و‌هادی مامان فاطمه‌و‌هادی ۴ ماهگی
مامان آرشیدا🩷آرتام💙 مامان آرشیدا🩷آرتام💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان آلما🩷 مامان آلما🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری