۶ پاسخ

بله راحت جدا میشه خیلی خوووبه
میشه گذاشت هم فر هم توستر فک کنم تا دمای ۲۶۰ درجه میشه بازم روش نوشته چک کن

تو ایرفرایر و فر گذاشتم هیچیش نشد

من دارم
خیلی راحت جدا میشه

بله من پختم و خوبم در اومده.فقط روی پنجره فر نذار و بذار روی یه چیز صاف که کج و کوله نشه قالب

نه آب میشه تو فر که!

فعککک نکنم بشه گذاست وا میره خو🤧

سوال های مرتبط