بله راحت جدا میشه خیلی خوووبه
میشه گذاشت هم فر هم توستر فک کنم تا دمای ۲۶۰ درجه میشه بازم روش نوشته چک کن
تو ایرفرایر و فر گذاشتم هیچیش نشد
من دارم
خیلی راحت جدا میشه
بله من پختم و خوبم در اومده.فقط روی پنجره فر نذار و بذار روی یه چیز صاف که کج و کوله نشه قالب
نه آب میشه تو فر که!
فعککک نکنم بشه گذاست وا میره خو🤧
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.