ویتامین سی مصرفش باید زیر نظر دکتر باشه ممکنه هفته ای یه لیوان و یدونه بیشتر تجویز نکنه
اوه برا این خستگی من قرص جوشان ک ن امپول فایده نداره اصلا حوصله ندارم همین ک بلند میشم از یخچال ی جیزی وردارم بخورم انقد خسته میشم پاهام کمرم انگار کامیون از روم رد شده ک اینجوری درد میکنه قابل توصیف نیست خستگی من😂
ویتامین سی خوبه ولی اول با دکترت مشورت کن سرخود نخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.