۷ پاسخ

من اونت گرفتم دخترم تونست بگیره، به پستونک یکم از شیر خودت یا قطره آ.د که شیرین بزن بذار بچه راحتتر بگیره

بچه منم نمیگیره به زور دادمش دو بار بالا اورد دیگه ندادمش

من اصلا پستونک ندادم به بچه

من اونت میدم ولی کلا پستونک تلاش فراوان میخواد و صبر ایوب

بیبی لند

بی بی لند طرح اونت رو همه ی بچه ها معمولا میگیرن
قیمتی هم نداره

یکم بمال به شیری که میخوره بده دهنش ببین میخوره اگر نخورد بیبی لند بگیر اگر بازم نخورد کلا دیگه نگیر پستونک دوست نداره

سوال های مرتبط