#فرزند#پوشک همه جواب بدید

تصویر
۱۲ پاسخ

منم میخاستم دستگاه اسپرسو بخرم خیلی دلم میخاد ولی دادم طلا
اگ میتونی قسطی بخر سرخ کن رو

اگ وضعتون خوبه ک سرخکن بگیر اگرنه حتما. طلا بگیر چون اوضاع گرونی لحظه ب لحظه افتضاح تر میشه

من طلا گرفتم هرچقدر کوچک ..چون سرخ کن واقعا لازم نیست

منم تو این چالش بودم اخر طلا خریدم

من طلا خریدم

والا من دلم اینه کنسول میخواست پنجاه دادم خریدم
خوب دلم باید خوش باشه اخه

صد درصد طلا بخر

والا من سرخ کن اصلا بدردنمیخوره دکوری گذاشتم توی اشپزخونه

حالا اگه سرخ کن خیلی مورد نیازته و اینقدر دودل هستی خب بخر بالاخره استفاده می‌کنی و حالت با خریدت خوبه . ولی کلن به بهونه هر وسیله ای طلافروش من اگه طلاهامو تو این سال ها نفروخته بودم الان مستاجرا نبودیم

طلا بخر.1سال دیگه میتونی بفروشی سرخ کن بخری و مابقی رو هم پس انداز کنی

طلا بخر اگ پول خودته واسه خونه خرج نکن

چند ساله آبمیوه گیری دوست دارم ولی گفتم طلا بخره نمیدونم کارم درست بود یا نه

سوال های مرتبط