۴ پاسخ

ن بابا چیزی نیس من گاهی ۵ سی سی میدم

دکتر گفت هر ۶ ساعت دو نیم سی سی
نه کم گفته که
من هروقت دل درد بود میدادم بهش دیگه به ساعت نمیشد نگاه کرد

اگه رفلاکس داره اصلاااا بهش ندع من این قطره ها دخترمو نابود کرد رفلاکس گرفت باهاشون شانس اوردم زود فهمیدم و قطعشون کردم😢😢

من فقط روزایی ک دلدرد داره میدم دو سی سی گرایپ واتر

سوال های مرتبط

مامان مامان دخترم🌈 مامان مامان دخترم🌈 ۱۵ ماهگی