۲ پاسخ

شما پیش دکتر مرید رفتید ؟ چطور بود راضی بودید ؟

مگه هنوزم فعالیت دارن توزایمان آخی ۱۲سال پیش من پسرموایشون بدنیاآوردتحت نظرش بودم میرفت بیمارستان غیاثی بابیمارستان اقبال من رفتم اقبال خیلی صبورومهربون بودالانم میگم کاش بهش نزدیک بودم فقط نمیدونم الان کجاست

سوال های مرتبط

مامان رادین مامان رادین ۱ ماهگی