۳ پاسخ

پرولاکتینت بالاس عزیزم. برو دکتر غدد حتما.

من یک روز بعد سقط سینه هام پر از شیر شد در حدی ک هیچ کدوم از سوتین هام ک نیم تنه هام جوابگوی سینه هام نبود قشنگ ۳ برابر شده بود
و تا دو هفته اینطوری بود . چون دخترداییم میدونستم بعد سقط ش رفت دکترش بهش قرص داد و شیرش قطع شد همه سینش بعد مدتی پر از کیست شد میترسیدم به دکترم بگم اونم بهم قرص بلده . خلاصه رفتم برای ویزیت به دکترم گفتم گفت نه اصلا من بهت قرص نمیدم این باید خود به خود قطع بشه فقط اصلا به سینه هات دست نزن ماساژ نده نوکشو تحریک نکن و به هیچ وجه آزاد نزار تا وقتی قطع بشه سوتین یا نیم تنه تنت باشه . ک بعد دو هفته قطع شد و منم رعایت کردم واقعا . فقط وقتایی ک حمام رفتم لباسمو در اوردم ک قشنگ شیر میرفت ازش . خیلی دردناک و ناراحت کنندست 😔 هم سینه ت شیر داشته باشه هم هیکلت بهم ریخته باشه هم شکمت خالی شده باشه هم قلبت زخم باشه هم حرکات بچتو حس نکنی 🖤❤️‍🩹 من همیشه دعا میکنم خدا هیچ احدی رو اینجوری ازمایش نکنه حتی دشمن مم اینجوری ازمایش نشه .

پرولاکتینت بالاس احتمالا برو دکتر چک بشی

سوال های مرتبط

مامانینی آینده مامانینی آینده قصد بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان آریا و آریانا مامان آریا و آریانا هفته سوم بارداری