نه نگران نباش همونطور ک یهو رفته یهو هم برمیگرده سرویست میکنه😂😂😂 برا من دوهفته رفت بعدش دو برابر برگشت
قرار نیست تا ابد بمونه که...اکثرا اواخر ماه سوم خوب میشن. دعا کن برای منم بره😭
اگر طولانی مدت بره خطرناکه
نه طبیعیه عزیزم اینو از گهواره یادگرفتم تجربشو ندارم🙃
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.