۴ پاسخ

نه نگران نباش همونطور ک یهو رفته یهو هم برمیگرده سرویست میکنه😂😂😂 برا من دوهفته رفت بعدش دو برابر برگشت

قرار نیست تا ابد بمونه که...اکثرا اواخر ماه سوم خوب میشن. دعا کن برای منم بره😭

اگر طولانی مدت بره خطرناکه

نه طبیعیه عزیزم اینو از گهواره یادگرفتم تجربشو ندارم🙃

سوال های مرتبط

مامان ❤❤❤ مامان ❤❤❤ هفته هجدهم بارداری