مامانا شما شیر خشک میدین یا شیر خودتون بر چه اساسی انتخاب میکنید؟

۱۱ پاسخ

من دوتابچه هاموشیرخودمودادم این یکی هم شیرخودمومیدم اگ بخوره شیرخشک کمکی واسه فقط بیرون رفتنابهش میدم

من که صددرصد شیر خودمو میدم
اگه بتونم عادتش بدم درکنارش بیرون رفتنی شیر خشک بدم خیلی راحته
چون بدم میاد بیرون از خودم اویزون کنم

من‌هم شیر خودمو میدم هم شیر خشک..پسر بزرگم تا ۳ماه شیرمو خورد بعدش دیگه نگرفت سینمو...مجبورشدم شیرخشک بهش دادم..دخترمم ک هم شیر خشک هم شیر خودم...الان سومی ه‍م شیرخشک هم شیرخودم

من دخترم اصلا شیشه نگرفت،و حتی پستونک🥴
خیلی دوست داشتم بخوره، فقط تو نوزادی که زردی داشت دکتر گفت شیرخشک بده درکنار شیر خودم خورد اما بعدش لب به شیشه و شیر خشک نزد و حتی پستونک
برای این نی نی جدید میخوام پستونک از بیمارستان شروع کنم، و شبها هم دوست دارم برای خواب فقط بهش شیرخشک بدم. چون قبل خواب شی خشک میخورن کمتر بیدار میشن تو خواب تا شیر مادر،انگار بیشتر سیر می‌مونن. خیلی دوست دارم اینجوری بشه اگه پسرم مثل دخترم نباشه

اگه شیرم کافی باشه شیر خودم صدرصد ولی اگه دکتر صلاح ببینه ۱ وعده هم شیر خشک میدم‌

من چون باید نهایت بعد از سه یا شش ماهگی بچه برگردم سر کار پس حتما در کنار شیر خودم
شیر خشک هم میدم که بچه عادت کنه و گشنه نمونه وقتی من نیستم

اوایل شیر خودم حتما میدم
ولی گمونم مجبور باشم شیر خشک بدم
چون میرم سر کار

اولی رو شیرخشک دادم دومی هم شیرخشک هم شیر خودمو دادم سومی هم می‌خوام هم شیر خشک بدم هم شیر خودمو

جفتش 👍🏼

اولی رو شیر خودم دادم قطعا دومی هم شیر خودم بر اساس اینکه شیر خشک شکم بچه قبضه آب گرم باید درست کنی شب بلند شی شیشه بشوری 😁ترجیح میدم شیر خودم بدم

اگه شیر داشته باشم حتما حتما شیر خودمو میدم
من خودم کارشناس بهداشت عمومی هستم
هیچ شیرخشکی قابل مقایسه با شیر مادر نیست برای نوزاد

سوال های مرتبط

مامان مامان آروید و لنا❤️ مامان مامان آروید و لنا❤️ روزهای ابتدایی تولد